مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 03:052023-10-20ورزشي

لیگ برتر والیبال| بازگشت هیجان در نخستین حضور طبیعت و چادر ملو


لیگ برتر والیبال مردان سال 1402 از روز یکشنبه 30 مهرماه آغاز می شود تا دوباره شاهد بازگشت هیجان مسابقات این رشته ورزشی مردمی در بالاترین سطح ممکن در سالن های ایران باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سی وهفتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران از روز یکشنبه 30 مهرماه در شهرهای اردکان، سرچشمه، سیرجان، گرگان، اصفهان و دو دیدار در تهران آغاز می شود.

این رقابت ها با حضور 14 تیم ایفاسرام اردکان، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان، پاس گرگان، گیتی پسند اصفهان، سایپا تهران، پیکان تهران، چادر ملو اردکان، شهداب یزد، شهرداری ارومیه، نیان الکترونیک خراسان، هورسان رامسر، طبیعت و شهرداری گنبد کاووس در یک گروه مقدماتی آغاز خواهد شد.

در نخستین دیدار که از ساعت 15 در سالن فدراسیون والیبال شروع می شود نارنجی پوشان سایپا با هدایت امیر حسینی میزبان شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی هستند.

شهدابی ها که به دنبال هت تریک قهرمانی در لیگ برتر والیبال هستند باید از ابتدا این مسابقات را با اقتدار آغاز کنند و به همین دلیل در تهران به دنبال نخستین برد خود در مسابقات خواهند بود.

از سوی دیگر سایپا که سابقه طولانی در لیگ برتر والیبال مردان دارد با هفت نایب قهرمانی و یک مقام سومی در حسرت قهرمانی است و باید دید این تیم ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر والیبال| بازگشت هیجان در نخستین حضور طبیعت و چادر ملو

لیگ برتر والیبال| بازگشت هیجان در نخستین حضور طبیعت و چادر ملو